
Docente un vadošā pētniece, Dr.paed.
LinkedIn
ORCID
ResearchGate
Latvijas Universitātē, aizstāvot disertāciju „Augstskolu docētāju profesionālā pilnveide tālākizglītībā” (2012), ieguvusi doktora grādu pedagoģijā. Akadēmiskajam darbam nozīmīgu pieredzi guvusi, strādājot (2017. – 2020.g.) LU Studiju departamentā. Docē studiju kursus augstskolas, pieaugušo pedagoģijā un izglītības politikā dažādu studiju virzienu studentiem, maģistrantiem un doktorantiem, kā arī vada profesionālās pilnveides seminārus augstskolu docētājiem. Eiropas Universitāšu asociācijas eksperte akadēmiskā personāla profesionālās pilnveides jautājumos. ERASMUS apmaiņas programmas ietvaros studējusi (2009) un DAAD (Vācijas Akadēmiskās apmaiņas dienesta) jauno pētnieku stipendijas programmas ietvaros (2013/2014) profesionāli pilnveidojusies augstskolas didaktikas jomā Leipcigas Universitātē, Vācijā.
Docētie studiju kursi
- Informācijas lietotāju izglītošana
- Ievads docētāja darbā
Nozīmīgākās publikācijas
-
Baranova, S., Nīmante, D., Kalnina, D., Olesika, A. (2021). Students’ Perspective on Remote On-Line Teaching and Learning at the University of Latvia in the First and Second COVID-19 Period. Special Issue Digital Technologies for Sustainable Education. Daniela, L. Visvizi, A., Rubene, Z. (Eds.), Sustainability Vol. 13(21), 11890. URL https://www.mdpi.com/2071-1050/13/21/11890 , DOI https://doi.org/10.3390/su132111890
-
Nīmante, D., Baranova, S., Stramkale, L. (2021). The University Administrative Staff Perception of Inclusion in Higher Education. Acta Paedagogica Vilnensia Nr. 46, p. 90-104. https://doi.org/10.15388/ActPaed.2021.46.6, URL: https://www.journals.vu.lt/acta-paedagogica-vilnensia/article/view/24717/23977 ISSN 1392-5016
-
Baranova, S., Kaļķe, B. (2021). Implementation of Student-Centred Education Principles in a Master’s Study Programme: An Exploration of the Experience of Academic Staff. Daniela, L. (Ed.) Human, Technologies and Quality of Education. Proceedings of Scientific Papers, p. 739-749. Riga: University of Latvia Press. URL: https://www.apgads.lu.lv/fileadmin/user_upload/lu_portal/apgads/PDF/HTQE-2021/HTQE-79_Ped-konf-2021.pdf
-
Nīmante, D., Baranova, S. (2019). Student Mentoring in the Master Programme 'Pedagogy': the case of University of Latvia. 5th International Conference on Higher Education Advances (HEAd’19). València: Editorial Universitat Politècnica de València, 2019, p.119–126. URL: http://headconf.org/head19/head19-papers-published/index.html ISBN 9788490486610, ISSN 2603-5871
Pētniecības intereses
Studentcentrēta studiju procesa kvalitāte, augstākās izglītības politikas implikācijas studiju procesā un inovācijas augstskolas pedagoģijā starpdisciplinārā kontekstā