Karjeras nedēļas ietvaros no 13. līdz 17.oktobrim Latvijas Universitātes (LU) Sociālo zinātņu fakultāte rīko Karjeras dienas.   Trīs dienas vidusskolēni ir aicināti apmeklēt Sociālo zinātņu fakultātē rīkotos pasākumus. Mūsu profesori un pasniedzēji ir sagatavojuši interesantas lekcijas un aktivitātes, lai palīdzētu skolēniem:
  • izzināt savas karjeras iespējas,
  • izvēlēties nākamo profesiju un izglītības ceļu atbilstoši savām spējām, interesēm un iespējām, īpaši akcentējot visu līmeņu profesionālās izglītības vērtību un aktualitāti mūsdienās, kā arī
  • veicināt uzņēmību un motivāciju mācīties,
  • popularizēt karjeras atbalstu skolēniem.
  Pirmdiena, 13.oktobris
  • 10:30-12:00 "Mediju rozīnes un pelni" (335.aud.), Rolands Tjarve stāstīs par Latvijas mediju veiksmes stāstiem un veiks neveiksmju apskat;
  • 12:30-14:00 "Jaunās reliģiskās kustības" (207.telpa), Agita Misāne centīsies noskaidrot ar ko atšķiras baznīca no sektām un kultiem;
  • 14:30-16:00 "No google līdz informācijas pārvaldībai" (103.telpa), Baiba Holma atbildēs uz jautājumiem - Kas ir informācijas pārvaldība, ko dara informācijas speciālisti un kādas prasmes tiem nepieciešamas? Praktiskajā daļā vidusskolēniem tiks ierādītas digitalizācijas pamatprasmes, kā arī studentu vadībā tiks organizēta diskusija par mūsdienu informācijas speciālistu.
  Otrdiena, 14.oktobris
  • 12:30-14:00 "Organizāciju teorijas praktiskā izspēle" (414.telpa), Iveta Reinholde vadīs simulācijas spēli par iestādes vadību (iepriekš pieteikšanās pa e-pastu - lelde.naglina@lu.lv).
  Ceturtdiena, 16.oktobris
  • 10:30-12:00 "Vai Zentai kāds ko jautātu?" (J. Berlina auditorija, 1.stāvs), Didzis Bērziņš stāstīs par pētījuma dalībnieku un metožu atlasi;
  • 12:30-14:00 "Kā no sarunas grupā saņemt svarīgo informāciju biznesa attīstībai?"(309.telpa), Miķelis Grīviņš sniegs lekciju par vienu no mārketinga pētījumu un socioloģijas datu ieguves veidiem - fokusgrupu diskusijām.  Lekcijā tiks izspēlēta fokusgrupu diskusija, kuras gaitā tiks demonstrēts, kā no sarunas grupā iegūt pētījumam un biznesa lēmumiem nepieciešamo informāciju.
   

Dalīties